martes, 24 de enero de 2012

publico el primer àlbum il·lustrat!!!

L'editorial Narval de Madrid publica el meu primer àlbum il·lustrat, que sortirà al febrer. Es titula Un mar de cebollas, jo no l'he vist, no el tinc encara, però em fa una il·lusió enorme. Gràcies, Narval!!! Ah, la coberta:

La editorial Narval de Madrid publica mi primer álbum ilustrado, que saldrá en febrero. Se titula Un mar de cebollas, aún no lo he visto, no lo tengo todavía, pero me hace una ilusión enorme. ¡¡¡Gracias, Narval!!! Esta es la cubierta:



10 comentarios:

  1. M'encanta la portada, Laura. És tan senzilla però alhora tan delicada i poètica... Per què no em surt això a mí? Tinc curiositat de veure l'interior... :-)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Laia, gràcies! Crec que a tu et surten coses genials però diferents, i crec que tots ens plantegem per què no ens surten aquelles coses dels altres que ens agraden. Em sembla que tots els il·lustradors fem el mateix!

      Eliminar
  2. Una gran noticia! Estaré muy pendiente :)

    ResponderEliminar
  3. Bravissima Laura!!
    Felicitades :)
    En hora buena!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Grazie mille, Anna!!!! È importantissimo per me e sono contenta, anche con paura, tanta! ma va bene, io soltanto voglio imparare!!!

      Eliminar
  4. Felicitats Laura!!
    Ara només cal esperar que arribi aviat el llibre a les nostres mans per fruir-ne
    Una abraçada

    ResponderEliminar